Eksploracje

Sięgnij do źródła.
Przewaga dzięki badaniom.
Dostarczamy dane jakościowe niezbędne do podjęcia strategicznych decyzji – tych większych i tych mniejszych.

Kiedy
pomagamy?

1
Potrzebujesz strategicznego podparcia swojej decyzji.
Twoja firma stoi u progu zmiany i potrzebuje wesprzeć się danymi: od konsumentów, partnerów czy własnego zespołu.
2
Chcesz dokonać syntezy informacji rozsianych po organizacji.
Członkowie zespołu, systemy CRM, prezentacje i dokumenty to kopalnia danych, na które chcesz spojrzeć z nowej perspektywy.
Porozmawiajmy o eksploracjach

Komu
pomagamy?

Z usług eksploracyjnych korzystają:
Managerowie marketingu lub stratedzy, którzy potrzebują wkładu badawczego
Międzynarodowe firmy, które chcą zebrać dane z organizacji

Jak podchodzimy
do współpracy?

1

ROZPOZNANIE

Na wstępnej rozmowie ustalamy, z czym się mierzysz.
2

PLAN

Proponujemy indywidualny pomysł na współpracę, dostosowany do Twoich zasobów i oczekiwań.
3

LAUNCH

Realizujemy eksploracje w jednym z wybranych formatów.
4

SYNTEZA

Po zebraniu informacji, kodujemy je i formujemy rekomendację działania
5

RAPORT

Prezentujemy końcowy raport ze szczegółowym omówieniem danych wejściowych

Eksploracje
jakie formy
wsparcia oferujemy?

Wywiady pogłębione

Przeprowadzamy serię wywiadów indywidualnych ze starannie wybraną grupą klientów bądź nie-klientów. Odkrywamy nie tylko to, co konsumenci mówią, ale przede wszystkim to, co myślą i czują. Każdy wywiad to podróż po indywidualnym świecie respondentów; pozwala nam to na uchwycenie subtelnego kontekstu i niuansów decydujących o ich wyborach i preferencjach. Ta metoda pozwala na wydobycie głębokich insightów, stanowiących fundament skutecznych strategii marketingowych i produktowych, które trafiają w sedno potrzeb i aspiracji klientów.

Warsztaty
partycypacyjne

Usługa dedykowana firmom poszukującym efektywnego sposobu na integrację i wymianę wiedzy. To dynamiczne sesje, prowadzone przez doświadczonego moderatora, w trakcie których uczestnicy mają możliwość nie tylko dzielenia się swoimi perspektywami, ale również wspólnego wypracowywania innowacyjnych rozwiązań lub podejmowania strategicznych decyzji. Po zakończeniu warsztatów, nasz zespół przygotowuje szczegółowy raport oraz rekomendacje, które są dopasowane do ustalonych wcześniej celów.

Desk research

Zanurzamy się w dostępne dane i publikacje, aby wydobyć kluczowe informacje dotyczące Twojej branży, konkurencji, a także samej marki. Skrupulatnie analizujemy mocne i słabe strony Twoich konkurentów, ich pozycjonowanie oraz percepcję w mediach. Wnikamy głęboko pod powierzchnię trendów, przewidując, jakie działania powinna podjąć marka, aby być o krok przed swoją konkurencją. Desk research to efektywne kosztowo narzędzie, które szybko dostarcza inspiracji do innowacji i strategicznego rozwoju marki.

Co o współpracy mówią nasi klienci?

  • Zleciliśmy Danielowi przeprowadzenie badań jakościowych z naszymi najważniejszymi klientami. Chcieliśmy uzyskać insighty, które byłyby pomocne w procesie rebrandingu marki. Dzięki wnioskom z wywiadów, zrozumieliśmy, w którą stronę należy iść! Daniel cechuje się niezwykłą wnikliwością i profesjonalizmem, co znacząco przyczyniło się do jakości zebranych danych.

    Lidia Szypulska

    Marketing manager
    w PIVOTAL Polska

  • Daniel zrealizował projekt badawczy, na który składały się warsztaty z naszym międzynarodowym zespołem oraz wywiady z klientami. Przygotowany przez niego raport pomógł nam na spójniejszą komunikację do rynku. Dzięki wnioskom przygotowanym przez Daniela lepiej zrozumieliśmy naszych klientów i ich potrzeby.

    Piotr Siwek

    EMEA
    Digital Marketing Director

Sięgnij
po wiedzę


Czekamy na Twoje zapytanie